اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

ملیکا محمدی کیست؟ + بیوگرافی و سوابق

  • کد خبر: ۲۰۱۷۸۹
  • ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
  • ۳
ملیکا محمدی کیست؟ + بیوگرافی و سوابق
ستاره ملّی‌پوش تیم فوتبال خاتون بم بامداد امروز (یکشنبه ۳ دی ماه ۱۴۰۲) در سانحه رانندگی درگذشت.

به گزارش شهرآرانیوز، ملیکا محمدی، بازیکن تیم فوتبال خاتون بم متولد ۹ فروردین ۱۳۷۹ بود. وی دوران کودکی و نوجوانی‌اش را به همراه خانواده در آمریکا سپری کرد. به‌واسطه حضور در ایالات متحده و شرایطی که پیش روی این بازیکن بود، فوتبالش را در این کشور شروع کرد و حتی تا سطح لیگ فوتبال بانوان هم پیش رفت و بعد از آن به تیم ملّی کشورمان دعوت شد.

ملیکا محمدی کیست؟ + بیوگرافی و سوابق

ملیکا محمدی در ۱۵ سالگی برای اولین بار به تیم ملّی فوتبال بانوان کشورمان دعوت شد و بعد از دعوت شدنش به تیم ملّی بود که در ایران ماندگار شد و برای تیم‌های سپاهان و خاتون بم توپ زد.

این بازیکن بامداد امروز به همراه دوتن دیگر از هم‌تیمی‌هایش در ورودی شهر بم دچار سانحه رانندگی شد و در ۲۳ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
0
1
روحش شاد
ابوالفضل
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
0
0
روحش شاد??
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
0
0
روحش شاد و یادش گرامی باد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->